måndag 14 februari 2011

solsken

Igår träffade jag äntligen Solen! Hon var supertrevlig och söt, precis som jag trodde :) Det kändes verkligen speciellt att träffa en person vars blogg jag följt ett bra tag, att liksom få se människan bakom. Och så var det skönt att prata med någon som förstår, att släppa alla hämningar och kunna säga precis vad som helst om äs utan att det kändes fel eller konstigt.

För övrigt är mitt ätande lite kaosartat just nu. I morse vaknade jag vid åtta och var panikhungrig, så jag ställde mig och gjorde köttfärssås och spaghetti till frukost. Najs. Det kändes som att jag blev typ hög av det, världen började snurra. Vanligtvis äter jag inte frukost alls, så det kanske var därför kroppen reagerade konstigt. Huh, vad är detta? Energi?! Så här tidigt?
Nu ska jag ta en promenad och sen ska jag plugga. Tenta i morgon!

2 kommentarer:

  1. vet känslan. Minnie och jag träffades ju, sen så kom hon och bodde hos mig nästan i 5 dagar. så underbart! :D

    SvaraRadera
  2. Du är grym med dina promenader! Det är så sjukt kallt ute nu så jag är totalt omotiverad när det gäller att gå ut :b Lycka till på tentan sötnöt! Kram <3

    SvaraRadera