onsdag 16 februari 2011

euphoria

För första gången på läänge har jag haft en riktigt bra matdag! Har ätit regelbundet, fem gånger utspritt över dagen och bara ca 100 kcal per "måltid". Det känns underbart. Sitter här med min fjärde kopp grönt te för idag nu också. Hoppas verkligen att jag kan klara mig lika bra i morgon, och i övermorgon. Och på lördag. På lördag kväll ska jag nämligen träffa lite folk som jag verkligen inte vill ska se att jag gått upp i vikt. För det har jag verkligen sedan sist vi sågs, sex kilo ungefär. Uff. Det ska bort, bort, bort.

Det här har jag ätit idag:

kl 10: ett kokt ägg och en morot
12: en halv kokt kycklingfilé och 100 g broccoli
14: 250 g frysta hallon
17: andra halvan av kycklingfilén, två blad isbergssallad och en tomat
19: en varma koppen

3 kommentarer:

  1. Åh vad duktig du är! (: Jag har överätit en massa ikväll, hatar mig själv!

    SvaraRadera
  2. Yes! Jag fortsätter så länge viktnedgången håller i sig! Hur går det för dig nu? <3

    SvaraRadera
  3. duktig du är! fortsätt kämpa! C:

    SvaraRadera