torsdag 9 december 2010

wtf?! :D

Förlåt för dålig uppdatering. Det känns som jag har ätit som en gris i flera veckor, fram tills i tisdags. Då började jag om med köpenhamnsdieten igen. Jag gillar verkligen den dieten, värsta lyxen ju! Men nu till det roliga. I tisdags morse när jag ställde mig på vågen så visade den 66,7 kg. Urk. Men nu, två dygn senare, vägde jag "bara" 63,8. Alltså seriöst, tre kg på två dygn?! Fatta vad mycket skräp jag måste ha haft i min kropp! Visst om jag hade fastat, då går jag alltid ner asmycket de första dagarna, men nu har jag ju liksom ändå fyllt på med mat och en massa vätska också, och jag har inte ens... eh... bajsat särskilt mycket heller. Så vad fan kom de där tre kilona ifrån? Haha.

1 kommentar:

  1. vad innebär den dieten? Kanske något man borde testa en tid:P

    SvaraRadera