tisdag 8 februari 2011

skärpning på allvar

Jag är uppenbarligen inte så bra på det här med att blogga. Vet inte vad jag ska skriva riktigt när jag är anonym, vågar knappt skriva om mig själv och då blir det så tråkigt. Men men, jag har gått upp ännu mer i vikt. Vågade ställa mig på vågen i morse för första gången på vad som känns som en evighet. Om 11 dagar träffar jag min familj, sist jag såg dem vägde jag 6 kg mindre än jag gör nu och jag dör om de ser att jag är såhär tjock.


Från och med nu ska jag skriva upp allt jag äter här. Jag SKA, hur jävla mycket det än blir och hur mycket ångest jag än har. Men det får inte bli så mycket, om jag trodde på gud så skulle jag be, snälla snälla ge mig styrka. Jag får väl be till ana, hur fånigt det än känns för jag är inte riktigt pro ana heller. Jag är bara ätstörd, bara en hopplös bulimiker. Men, en bulimiker som ska bli smal.

1 kommentar:

  1. sv: Jag ska ta upp det på torsdag med min kurator tror jag. :)

    SvaraRadera