söndag 23 januari 2011

planer


Nu är det i stort sett tomt på mina hyllor i kylen. Det finns bara två citroner där, och en halv morot. Vi får se om jag kan ha det så hela veckan som kommer, eller om det kanske verkar för konstigt. Jag bor ju inte ensam liksom, och hon som jag delar lägenhet med vet inte om mina ätstörningar.

Hm, hur som helst. I morgon är jag ledig. Jag måste strukturera upp dagen lite och dela upp den i etapper, det blir enklare att inte äta då. Så här är mitt schema för morgondagen:

Direkt när jag vaknar (efter att ha vägt mig): vatten, kaffe
Blogga, plugga, ringa viktigt samtal
kl.12: vatten, grönt te
Promenad, städa
kl 15: vatten med lite pressad citron
Plugga
kl 17: grönt te
Läsa bloggar, kolla på thinspo, ev. promenad
kl 20: vatten, grönt te
Läsa, plugga, ev. se nån film

Om jag orkar kanske jag åker in till stan en sväng i morgon också. Beror på om A också är ledig och hemma imorrn eller inte, för om hon är det så måste jag vara någon annanstans åtminstone vid middagstid.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar